Επικοινωνίστε Μαζί μας!

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ

Ύστερα από την απήχηση που είχε η προηγούμενη δημοσίευση για τις Κρίσεις Πανικού και μετά από απαίτηση αρκετών φίλων, σας παραθέτω συνοπτικά τα 7 βήματα άμεσης αντιμετώπισης μια κρίσης Πανικού:

Να τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε άμεσα:

1. Κρατήστε την αναπνοή σας για 10 δευτερόλεπτα.

2. Κάντε την άσκηση της «Αργής Αναπνοής» ή χρησιμοποιείστε τη «χαρτοσακούλα»

3. Χρησιμοποιείστε τις τεχνικές «Απόσπασης της Προσοχής» που είναι αποτελεσματικές για εσάς (π.χ. Καταμέτρηση, Νοερή Απεικόνιση, το Λαστιχάκι, Εκλογίκευση, Τηλεφώνημα σε φίλο, Ραδιόφωνο κτλ.)

4. Κάντε μια σύντομη άσκηση μυικής χαλάρωσης (σφίξτε και έπειτα χαλαρώστε ένα συγκεκριμένο μυ του σώματός σας αρκετές φορές)

5. Όταν αρχίσετε να αισθάνεστε ότι ο πανικός υποχωρεί, παραμείνετε εκεί όπου είστε και συνεχίστε να κάνετε ό,τι κάνατε, αλλά με βραδύτερο ρυθμό.

6. Πηγαίνετε σε ένα ήσυχο μέρος

7. Ανταμείψτε ή επαινέστε τον εαυτό σας γιατί χειριστήκατε αποτελεσματικά την κατάσταση.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ
Ο Πανικός δε θα σας σκοτώσει !!!.....

Κλαίρη Α. Ρόβα
Ψυχολόγος

Rate this item
(0 votes)

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Καντε Like στη σελιδα μας!!!

Ο καιρός στη Χαλκιδική

Go to top